KONU TESETTÜRLÜ OLMASI MI?...



Yardım isteyen kadının bu şekilde anlatılması bir kadın olarak beni çok rahatsız etti!

Açıkçası kadının tesettürlü ya da açık olması benim açımdan hiç önemli değil! Beni rahatsız eden konu farklı;

Ne çirkin bir tabirdi!...

“Bir açılış yapıyoruz Bolu’da, acelem de var. Bir tesettürlü bayan geldi; ‘Tanju Bey bir konu var, konuşabilir miyiz?’ dedi. Ben de ‘Hemen Ankara’ya dönmem lazım, özel değilse burada konuşabilir misiniz?’ dedim. ‘Sıkıntı yok’ dedi. ‘Benim bebeğim yok. Bana yardımcı olur musunuz?’ dedi. ‘Hanımefendi ben size nasıl yardımcı olabilirim?’ dedim. Meğer kadın tüp bebek tedavisi olmak istiyormuş. Tabii ki konuya böyle girince çevredekiler gülüyor.”

Bu nasıl basit bir bakış ve üsluptur?!

Siz kim oluyorsunuz! Ve hangi hakla bir kadının meramı ile ilgili böylesi imalı imalı bir tebessümle komik bir anıymış gibi anlatacak kadar çirkinleşebiliyorsunuz?...

Elinizdeki belediye başkanlığı gücüyle mi?!

Bir kadın gelip, sizden yardım istemiş. Bu kadın bebeği olmayan biriymiş.

Pardon da, siz Bolu'nun belediye başkanısınız. O şehrin büyüğü, yetkili isimlerinden, yaptırımı olabilecek bir isimsiniz. İnsanlar her türlü derdi için size gelebilirler, gelebilmeliler!


Yardım isteyen kadının tesettürlü olmasını,  “Bebeğim yok. Bana yardımcı olur musunuz?” demesini anlatırken neyi amaçlıyorsunuz?!

Benim gibi birçok kadın elbette ihtiyaçları çerçevesinde belediyeye ya da belediye başkanına meramlarını iletebilecek ve siz belediye başkanları da  bizlerin ihtiyaç ve sorunlarını çözüme ulaştırmak için o makamlarda olduğunuzu zaman zaman da olsa hatırlamalısınız! Sizin yanınıza gelen, yardım isteyen meramını dile getiren herhangi bir 'KADIN', imalı bir şekilde tebessüm ile dalga konusu edilmemelidir. 

Böylesi yakışıksız tavır hiç doğru değil, çok ama çok ayıp ettiniz Tanju bey!


SESSİZ KALMAMAK LAZIM BÖYLESİ DAVRANIŞLARA...

Saygı önemli!…

Kantarın topuzunu bu kadar çirkin bir tavır ile kaçırmamak gerek!

Siyasi görüşünü beğenmediğin için oy vermeyebilirsin ama… Ülkenin ana muhalefet partisi (CHP) Genel Başkanı Sn. Kemal Kılıçdaroğlu'na, Bir anne belki tavrı sebep hoşnutsuz davranmış olabilir! Annedir… Evladına dokunulmasını istememiştir. YORUMSUZUM… Tavrını asla desteklemiyorum.  

Tabii ki annenin bu tavrına cevaben gazeteci İsmail Saymaz'ın canlı yayında bu anneyi “rezil -utanmaz” diyerek hedef göstermesine karşı yapılan tavır da kabul edilir değil!

Böylesi olaylara karşı sessiz kalmayı doğru bulmuyorum!


30 AĞUSTOS BİRLİK VE BERABERLİK GÜNÜDÜR...

30 Ağustos Zafer Bayramı Türkiye Bayrağı çelenk koyma töreninde, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın mesajı okunurken sırtını dönen CHP Kadıköy ilçe başkanı Ali Narin’e ilk tepki İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’den geldi. CHP sözcüsü Faik Öztrak, “Kadıköy ilçe başkanımızın yaptığını doğru bulmuyoruz.” dedi.

''Usul - Erkan''  bilmek ve kantarın topuzunu tavır yapacağım derken kaçırmamak lazım derim!...

Unutulmamalı ki, o makamlar kişisel tepkileriniz ya da görüşlerinizi beyan edebileceğiniz mevkiler değil, olmamalı!

Hem Akşener’i hem Öztrak’ı Ali Narin'e bu tavırlarından dolayı tebrik ediyorum.



TABİİ Kİ CHP BELEDİYELERİNDE GÜZEL ŞEYLER DE OLMUYOR DEĞİL! MESELA ''KARTAL BELEDİYESİ...''


30 Ağustos Zafer Bayramı bağımsızlık zaferinin 99. yıldönümü İstanbul’un tüm ilçelerinde coşkuyla kutlandı. Yakinen takip edebildiğim 'Kartal Belediyesi' uzun zamandır özlenen o coşku dolu konserli günleri, meydanda verdiği kutlamayla kendi vatandaşının yanı sıra çevre ilçelerdeki vatandaşlarına da moral oldu. Bu etkinliği düşünen ve emeği geçen herkesin eline sağlık.




Editör: Ebru Erbaş

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

“CHP'NİN BAŞÖRTÜ SORUNU''

EKREM İMAMOĞLU DEPREMDEN DAHA RİSKLİ!